Uczestniczka spotkań INDUSTRY.
Członkini zespołu Autlook Filmsales od 2014 roku. Dzięki swojej pracy jako managerka ds. festiwali, nadzorowała obecność na festiwalach wielu uznanych filmów, takich jak „Trzy minuty zawieszone w czasie” (premiera na festiwalu w Wenecji) czy nominowanych do Oscara® „Ogniem pisane” i „Dla Samy”. W 2023 roku Autlook zaprezentował na festiwlau Sundance cztery pełnometrażowe filmy dokumentalne, w tym „Siostrzeństwo świętej sauny”. W 2022 roku Stephanie rozszerzyła swój obszar działania jako członkini zespołu sprzedaży, udzielając licencji na filmy dystrybutorom kinowym, nadawcom i platformom VOD. Swoim doświadczeniem dzieli się też jako konsultantka, doradczyni branżowa, panelistka oraz jurorka międzynarodowych festiwali.
Autlook Filmsales jest wiodącym światowym agentem sprzedaży filmów dokumentalnych, hybrydowych i seriali. Autlook oferuje pełny zakres dystrybucji, in-house, sprzedaż dopasowaną do potrzeb klienta i strategie festiwalowe, które pomagają zmaksymalizować przychody i zaangażowanie widzów, co sprzyja rozwojowi kariery filmowców.
Autlook Filmsales powstała w 2006 roku i od tego czasu ugruntowała swoją pozycję jako wiodący światowy agent sprzedaży filmów dokumentalnych, hybrydowych i seriali, takich jak: „Siostrzeństwo świętej sauny” (nagrodzony w Sundance) Anny Hints, „Trzy minuty zawieszone w czasie” (Giornate degli Autori, Telluride, TIFF, Sundance) Bianki Stigter, „Szpieg, który współczuł” Steve'a Jamesa, „Niewinność” (premiera w Wenecji) Guya Davidiego, „Belushi” R. J. Cutlera, „Ogniem pisane” Rintu Thomasa i Sushmita Ghosha (nominacja do Oscara®), „Malarka i złodziej” Benjamina Ree (na krótkiej liście do Oscara®), „Dla Samy” Waady Al Kateaba i Edwarda Wattsa (nagroda Emmy, nominacja do Oscara®) oraz „O ojcach i synach” Talala Derkiego (nominacja do Oscara®).
Autlook oferuje pełny zakres dystrybucji, in-house, sprzedaż dopasowaną do potrzeb klienta i strategie festiwalowe, które pomagają zmaksymalizować przychody i zwiększyć zaangażowanie widzów, sprzyjając rozwojowi kariery filmowców, a także niekończącą się pasję do filmów dokumentalnych.