niedziela, 21 maja | 16:40 | Kinoteka 6
IT GIRLS: Kobiety w branży muzycznej. Od backstage’u po scenę
Rozmówczynie poruszą temat reprezentacji kobiet w polskim przemyśle muzycznym, które nadal stanowią znikomy procent wszystkich twórców. Panel ma na celu pokazanie kobiecej perspektywy w tym zmaskulinizowanym świecie, analizę zmian na przestrzeni ostatnich lat, zarówno na polskim jak i globalnym rynku. To otwarte wydarzenie jest swoistym głosem polskich artystek, producentek, bookerek. Zachęcamy do zadawania pytań i dzielenia się swoimi doświadczeniami!
IT GIRLS - brand odzieżowy i dziewczyńska platforma wymiany myśli, wiedzy i inspiracji. Wspólnie chcemy kreować świat pełen równych możliwości, w którym każda z nas ma odwagę spełniać marzenia. Nowa odsłona, poza brandem odzieżowym, skupia przede wszystkim inspirujące, charakterne i niezależne kobiety, właśnie takie, o których myślimy „it-girls”. Chcemy zerwać z cukierkowym, wyidealizowanym obrazem kobiet wiecznego sukcesu i budować kobiecy świat wolny od presji, kompleksów i obaw przed proszeniem o pomoc. Celem tej platformy jest zbudowanie wspierającej się społeczności dziewczyn z pomocą lifestylowych wydarzeń z inspirującymi ludźmi. Czerpiąc również z własnych doświadczeń, w cyklu spotkań chcemy poruszać tematy zachęcające do samodbałości i budowania pewności siebie, tworzenia własnych inicjatyw biznesowych i czerpania inspiracji od współczesnych kobiet sukcesu i nie tylko.
Małgorzata Lubelska
Związana z rynkiem eventowym i teatralnym od 2006 roku. Zajmowała się organizacją
eventów, festiwali i prowadzeniem szkoleń dotyczących obsługi dźwiękowej i multimedialnej.
Pracowała w m.in. Teatrze Polskim we Wrocławiu, Event Serwis, GMB Pro Sound, a także w
grupie Trias. W Walk Events jako senior production manager odpowiedzialna była za nadzór
realizacji od strony produkcyjnej oraz wsparcie działu kreacji. Profesjonalny Producent
Techniczny m.in. Ceremonii Otwarcia The World Games 2017 r. czy Polish House w Davos
2023.
Od sierpnia 2018 roku jako New Business & Production Director w prężnie działającej
agencji eventowej.
Magdalena Dubrawska
Założycielka SOLD OUT Agencji, bookerka największych artystów polskiej sceny
hip-hopowej, m.in. Maty, Bedoesa, White’a 2115, Jana Rapowanie.
Odpowiedzialna za komunikację i produkcję największego festiwalu hip-hopowego
minionego sezonu SBM FFestival vol. 6. oraz jego poprzednich edycji.
Pomysłodawczyni IT GIRLS - brandu odzieżowego i dziewczyńskiej platformy wymiany
myśli, wiedzy i inspiracji. To społeczność, która chce zerwać z cukierkowym,
wyidealizowanym obrazem kobiet wiecznego sukcesu i budować kobiecy świat wolny od
presji, kompleksów i obaw przed proszeniem o pomoc.