Safe Space: IT GIRLS: Kobiety w branży muzycznej. Od backstage’u po scenę


niedziela, 21 maja | 16:40 | Kinoteka 6

IT GIRLS: Kobiety w branży muzycznej. Od backstage’u po scenę

Rozmówczynie poruszą temat reprezentacji kobiet w polskim przemyśle muzycznym, które nadal stanowią znikomy procent wszystkich twórców. Panel ma na celu pokazanie kobiecej perspektywy w tym zmaskulinizowanym świecie, analizę zmian na przestrzeni ostatnich lat, zarówno na polskim jak i globalnym rynku.  To otwarte wydarzenie jest swoistym głosem polskich artystek, producentek, bookerek. Zachęcamy do zadawania pytań i dzielenia się swoimi doświadczeniami!

IT GIRLS - brand odzieżowy i dziewczyńska platforma wymiany myśli, wiedzy i inspiracji. Wspólnie chcemy kreować świat pełen równych możliwości, w którym każda z nas ma odwagę spełniać marzenia. Nowa odsłona, poza brandem odzieżowym, skupia przede wszystkim inspirujące, charakterne i niezależne kobiety, właśnie takie, o których myślimy „it-girls”. Chcemy zerwać z cukierkowym, wyidealizowanym obrazem kobiet wiecznego sukcesu i budować kobiecy świat wolny od presji, kompleksów i obaw przed proszeniem o pomoc. Celem tej platformy jest zbudowanie wspierającej się społeczności dziewczyn z pomocą lifestylowych wydarzeń z inspirującymi ludźmi. Czerpiąc również z własnych doświadczeń, w cyklu spotkań chcemy poruszać tematy zachęcające do samodbałości i budowania pewności siebie, tworzenia własnych inicjatyw biznesowych i czerpania inspiracji od współczesnych kobiet sukcesu i nie tylko.

 

Małgorzata Lubelska

Związana z rynkiem eventowym i teatralnym od 2006 roku. Zajmowała się organizacją

eventów, festiwali i prowadzeniem szkoleń dotyczących obsługi dźwiękowej i multimedialnej.

Pracowała w m.in. Teatrze Polskim we Wrocławiu, Event Serwis, GMB Pro Sound, a także w

grupie Trias. W Walk Events jako senior production manager odpowiedzialna była za nadzór

realizacji od strony produkcyjnej oraz wsparcie działu kreacji. Profesjonalny Producent

Techniczny m.in. Ceremonii Otwarcia The World Games 2017 r. czy Polish House w Davos

2023.

Od sierpnia 2018 roku jako New Business & Production Director w prężnie działającej

agencji eventowej.

 

Magdalena Dubrawska

Założycielka SOLD OUT Agencji, bookerka największych artystów polskiej sceny

hip-hopowej, m.in. Maty, Bedoesa, White’a 2115, Jana Rapowanie.

Odpowiedzialna za komunikację i produkcję największego festiwalu hip-hopowego

minionego sezonu SBM FFestival vol. 6. oraz jego poprzednich edycji.

Pomysłodawczyni IT GIRLS - brandu odzieżowego i dziewczyńskiej platformy wymiany

myśli, wiedzy i inspiracji. To społeczność, która chce zerwać z cukierkowym,

wyidealizowanym obrazem kobiet wiecznego sukcesu i budować kobiecy świat wolny od

presji, kompleksów i obaw przed proszeniem o pomoc.